Головна  →  Декларація з питань пожежної безпеки

Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки

Протипожежна декларація є документом, що дає право на початок роботи новоутворених підприємств або початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин).

Коли необхідно подавати декларацію?

· При відкритті нового бізнесу

· На початку використання нових приміщень, будівель та споруд

Коли не потрібно подавати декларацію?

· при використанні торговельних місць, кіосків та контейнерів, якщо їх розміщено на ринку відповідно до схеми, погодженої з органом державного пожежного нагляду;

· у разі використання об'єкту нерухомості за цивільно-правовим договором, що не передбачає перехід права власності на цей об'єкт, за умови, що декларацію на об'єкт нерухомості зареєстровано власником;

· при використанні об'єктів, що в установленому законодавством порядку приймаються в експлуатацію після завершення будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту.

Подати декларацію онлайн

Спосіб електронної ідентифікації: Електронний цифровий підпис

Як отримати послугу?

Декларація подається замовником особисто через Електронну систему надання адміністративних послуг у сфері пожежної безпеки.

Строки надання послуги

Реєстрація декларації протягом 5 робочих днів

Вартість послуги

Безкоштовно

Результат послуги

Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки

Версiя для друку

Адміністративні послуги

United24

Корупція має бути помічена