Управління (Центр) надання адміністративних послуг
Начальник управління (Центру) – Бондаренко Людмила Михайлівна, кімн. 159.
Підпорядкованість управління – голові Солом‘янської районної в місті Києві державної адміністрації.
Відділ надання адміністративних послуг:
Заступник начальника управління – начальник відділу – Московченко Юлія Миколаївна, кімн. 115а.
Заступник начальника відділу – адміністратор – Березовий Ярослав Вікторович.
Відділ оформлення біометричних документів:
Заступник начальника управління – начальник відділу – Ільющенкова Ірина Василівна, кімн. 103.
Відділ організаційного забезпечення та інформаційної роботи:
Начальник відділу – адміністратор – Золотаревська Тетяна Вікторівна, кімн. 113.
Відділ бухгалтерського обліку та звітності:
Начальник відділу – головний бухгалтер – кімн. 115.
Сектор з питань управління персоналом:
Завідувач сектором – Кирилюк Катерина Сергіївна, кімн. 250.
Головний спеціаліст з юридичних питань – Голодинець Ольга Валентинівна, кімн. 250а.
Адреса: 03151, м.Київ, просп. Повітряних Сил, 41
Телефони: (044) 202-60-38, (044) 202-60-39
Email: [email protected]
ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ СОЛОМ’ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНСТРАЦІЇ | ||
проспект Повітрофлотський, 41 | бульвар Чоколівський, 40 | |
Графік прийому громадян: | ||
|
ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ СОЛОМ’ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНСТРАЦІЇ | |||
Начальник управління (Центру) надання адміністративних послуг Бондаренко Людмила Михайлівна e-mail: [email protected] | |||
Заступник начальника управління – начальник відділу надання адміністративних послуг Московченко Юлія Миколаївна e-mail: [email protected] | |||
проспект Повітрофлотський, 41 | бульвар Чоколівський, 40 | ||
Довідкова, адміністратори | (044) 202-60-38, (044) 202-60-39 | Довідкова, адміністратори | (044) 202-60-38, (044) 202-60-39 |
Основні завдання управління (Центру):
- організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
- спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
- забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора;
- організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших органів виконавчої влади.
Основні функції управління (Центру):
- забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;
- надає суб’єктам звернень вичерпну інформацію та консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг і видачі документів дозвільного характеру;
- приймає від суб’єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг та видачі документів дозвільного характеру;
- реєструє та подає документи (копії) на опрацювання відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг;
- видає або забезпечує направлення (у разі необхідності) через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
- забезпечує взаємодію між суб’єктами надання адміністративних послуг щодо надання адміністративних послуг;
- здійснює відповідно до законодавства України контроль за дотриманням строків надання адміністративних послуг;
- здійснює контроль за якістю надання адміністративних послуг, у тому числі шляхом проведення періодичних опитувань (анкетувань);
- забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції з питань, що належать до повноважень відділу;
- надає пропозиції щодо спрощення та оптимізації системи надання адміністративних послуг суб’єктам звернень;
- розробляє проекти розпоряджень адміністрації з питань діяльності управління, у разі необхідності бере участь у розробленні проектів розпоряджень адміністрації, проектів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи;
- готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові адміністрації;
- розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян, запити і звернення народних депутатів України та депутатів Київської міської ради;
- забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є;
- надає методичну допомогу суб’єктам надання адміністративних послуг з питань надання адміністративних послуг та видачі документів дозвільного характеру в межах наданих повноважень;
- забезпечує захист персональних даних;
- здійснює інші передбачені законом повноваження.