Відділ роботи із зверненнями громадян
Начальник відділу - Березова Ірина Іванівна, кімн. 171, тел.: 207-39-32.
Відділ підпорядкований керівнику апарату Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації.
Список вiдповiдальних працiвникiв:
Головний спеціаліст - Коваль Ірина Григорівна, каб. 163, тел.: 207-09-06;
Головний спеціаліст – Соломка Анастасія Вячеславівна, каб. 163: 207-09-06;
Головний спеціаліст – Гордон Любов Богданівна, каб. 163: 207-09-06;
Головний спеціаліст – Махлай Олена Михайлівна, каб. 163: 207-09-06.
Адреса: 03151, м.Київ, просп. Повітряних Сил, 41, кімн. 163, 171
Телефони: 207-09-06, 207-39-32
Email: [email protected]
Часи роботи:
понеділок - четвер з 8.00 до 17.00,
п'ятниця з 8.00 до 15.45,
перерва з 12.00 до 12.45.
Часи прийому громадян:
Понеділок - четвер з 8.00 до 17.00, п'ятниця з 8.00 до 15.45, перерва з 12.00 до 12.45
Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України „Про звернення громадян”, „Про місцеві державні адміністрації”, „Про столицю України – місто – герой Київ”, „Про державну службу” постановами Верховної Ради України, указом Президента України від 07.02.08 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київської міської державної адміністрації, Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації.
Нормативно-правова база:
- Конституція України
- Закон України «Про звернення громадян»
Основним завданням відділу є:
забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення до державних органів та посадових осіб цих органів щодо захисту їх законних прав та інтересів.
Основні функції відділу:
- організовує та проводить прийом громадян та надає у межах компетенції роз’яснення, рекомендації та консультації з порушених ними питань;
- надає відповідні роз’яснення громадянам, які виявили бажання звернутися на особистий прийом до голови адміністрації, першого заступника голови адміністрації, заступників голови адміністрації, керівника апарату адміністрації, щодо встановленого порядку і графіків прийому громадян посадовими особами з питань, віднесених до їх компетенції;
- забезпечує прийом, реєстрацію письмових звернень громадян, звернень депутатів усіх рівнів, звернень, надісланих з використанням мережі Інтернет, поданих громадянами на особистому прийомі та передає їх на розгляд голові, першому заступнику голови, заступнику голови, керівнику апарату адміністрації до компетенції яких відноситься розгляд порушених питань;
- забезпечує, відповідно до встановленого порядку організацію та проведення особистого, виїзного прийому громадян головою, першим заступником голови, заступниками голови та керівником апарату адміністрації відповідно до затвердженого графіка;
- забезпечує реєстрацію звернень громадян, що надійшли під час особистого та виїзного прийому громадян;
- забезпечує проведення прямих «гарячих» телефонних ліній головою, першим заступником голови, заступниками голови та керівником апарату адміністрації;
- забезпечує реєстрацію звернень громадян, що надійшли під час прямої «гарячої» телефонної лінії;
- забезпечує щомісячне проведення дня контролю відповідно до вимог чинного законодавства;
- забезпечує надання інформації про роботу із зверненнями громадян для оприлюднення на веб-сайті адміністрації;
- забезпечує захист персональних даних;
- забезпечує у межах своїх повноважень дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;
- готує проекти доручень голови, першого заступника голови, заступників голови та керівника апарату адміністрації;
- готує проекти доручень, за результатами особистого та виїзного прийому громадян, прямої «гарячої» телефонної лінії голови, першого заступника голови, заступників голови та керівника апарату адміністрації;
- готує та подає в установленому порядку на погодження голові адміністрації проєкти графіків проведення особистих, виїзних прийомів громадян та прямих «гарячих» телефонних ліній головою, першим заступником голови, заступниками голови та керівником апарату адміністрації;
- готує аналітичну та статистичну інформацію, пов’язану з розглядом звернень громадян;
- готує проєкти розпоряджень адміністрації, що належать до компетенції відділу;
- здійснює контроль за виконанням доручень з особистого та виїзного прийому громадян, прямої «гарячої» телефонної лінії голови, першого заступника голови, заступників голови та керівника апарату адміністрації;
- здійснює контроль за своєчасним розглядом письмових звернень громадян, звернень, що надійшли з центральних органів виконавчої влади, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), від депутатів усіх рівнів, засобів масової інформації та інших органів;
- здійснює перевірки стану роботи з розгляду звернень громадян та організації особистого прийому громадян у структурних підрозділах адміністрації;
- у разі виявлення порушень законодавства з питань розгляду звернень громадян інформує про це в установленому порядку голову, першого заступника голови, заступників голови та керівника апарату адміністрації;
- здійснює реєстрацію та відправлення вихідної кореспонденції;
- здійснює укомплектування, зберігання та використання архівних справ;
- вивчає, узагальнює та поширює досвід роботи з питань вдосконалення організації роботи із зверненнями громадян, надає методичну та практичну допомогу структурним підрозділам адміністрації, організаціям та установам, що передані до сфери її управління.