Головна  →  Адміністрація  →  Підрозділи  →  Відділ з питань майна комунальної власності

Відділ з питань майна комунальної власності

Перелік об’єктів нерухомого майна, щодо яких прийнято рішення про передачу в оренду нежилих приміщень комунальної власності територіальної громади м.Києва, що передані до сфери управління Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації

Перелік відомостей про договори, передбачені частиною третьою статті 2 Закону, інші цивільно-правові договори, на підставі яких треті особи мають право користування (доступу) державним або комунальним майном, включаючи договори безоплатного користування, договори про спільну діяльність та договори позички, укладені до введення в дію такого Закону (відомості сформовані станом на 31 січня 2020 року), в обсязі передбаченому додатком 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483 «Деякі питання оренди державного та комунального майна», а також діючі договори відповідно до переліку

Реєстри рішень, відповідно до наказу Фонду державного майна України від 12 жовтня 2020 року № 1658

Начальник відділу – Антонов Володимир Васильович, тел.: 207-09-30, кімн. 356.

Заступник начальника відділу – Соболевський Ігор Валентинович, тел.: 207-09-31, кімн. 352.

Відділ  підпорядкований – першому аступнику голови адміністрації.

Список відповідальних працівників:

   Головний спеціаліст — Яковлєва Ольга Костянтинівна, тел.: 207-09-32, кімн. 359;

   Головний спеціаліст — Андрєйченко Анна Валеріївна, тел.: 207-09-32, кімн. 359;

   Головний спеціаліст — Дімітрова Ольга Леонідівна, тел.: 207-09-32, кімн. 359;

   Головний спеціаліст — Владико Оксана Петрівна, тел.: 207-09-32, кімн. 359.

Адреса: 03151, м.Київ, просп. Повітряних Сил, 41, кімн.: 352, 356, 357, 359

Телефони: 207-09-34, 207-09-32, 207-09-31

Часи роботи:
понеділок - четвер з 8.00 до 17.00,
п'ятниця з 8.00 до 15.45,
перерва з 12.00 до 12.45.

Основним завданням відділу є реалізація державної політики у сфері управління майном, що перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Києва, яке передане до сфери управління адміністрації.

Основні функції відділу:

  • Організація виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, що регулюють відносини у сфері управління майном та здійснення контролю за їх реалізацією;
  • Підготовка пропозицій Департаменту комунальної власності міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо створення (або припинення) підприємств на базі майна, переданого до сфери управління адміністрації, щодо призначення (звільнення) керівників підприємств, укладення та розірвання з ними контрактів;
  • Здійснення контролю за дотриманням підприємствами, майно яких передано до сфери управління адміністрації, правил, норм, стандартів у межах визначених повноважень;
  • Облік та закріплення майна, яке перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Києва та передане до сфери управління адміністрації на праві господарського відання (оперативного управління) за підприємствами, установами та організаціями;
  • Здійснення аналізу фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств, які передано до сфери управління адміністрації. Встановлення порядку та здійснення контролю за використанням їх прибутків;
  • Забезпечення організації та проведення засідань балансових комісій за результатами аналізу діяльності комунальних підприємств, майно яких передано до сфери управління адміністрації, заслуховування звітів про роботу керівників комунальних підприємств;
  • Внесення пропозицій Департаменту комунальної власності міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо списання майна, закріпленого за підприємствами, згідно з Порядком списання основних засобів з балансів підприємств, установ та організацій комунальної власності територіальної громади міста Києва, затвердженим рішенням Київської міської ради від 19.07.2005 № 816/3391;
  • Підготовка пропозицій Департаменту комунальної власності міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо надання дозволу на передачу в оренду нежилих приміщень, будівель, споруд; підготовка інших пропозицій, що стосуються орендних відносин, для розгляду на засіданнях постійної комісії Київської міської ради з питань власності;
  • Здійснення контролю за використанням майна, яке належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва. Ведення реєстру використання майна в електронному вигляді та на паперових носіях;
  • Укладання договорів оренди майна територіальної громади міста Києва, яке передане до сфери управління адміністрації;
  • Здійснення перевірок виконання умов договорів оренди майна територіальної громади міста Києва, переданого до сфери управління адміністрації;
  • Внесення пропозицій виконавчому органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з власної ініціативи, а також висловлення пропозицій щодо наданих проектів рішень стосовно порядку та умов відчуження майна комунальної власності територіальної громади міста Києва, міських програм приватизації та переліку об’єктів комунальної власності, що не підлягають приватизації;
  • Забезпечення, у межах наданих повноважень, захисту прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;
  • Аналіз стану та тенденції соціально-економічного розвитку у сфері управління майном комунальної власності в межах району та вживає заходів до усунення недоліків;
  • Підготовка пропозицій з майнових питань до програм соціально-економічного та культурного розвитку району;
  • Розробка проектів розпоряджень адміністрації з питань, віднесених до компетенції відділу;
  • Участь у погодженні проектів нормативно-правових актів, розроблених іншими органами виконавчої влади;
  • Участь у розробленні проектів розпоряджень голови адміністрації, проектів нормативно - правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи;
  • Підготовка, самостійно або разом з іншими структурними підрозділами, інформаційних та аналітичних матеріалів для подання голові адміністрації;
  • Підготовка (участь у підготовці) проектів угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень;
  • Розгляд в установленому законодавством порядку звернень громадян з питань майна комунальної власності територіальної громади міста Києва, яке передано до сфери управління адміністрації;
  • Опрацювання запитів і звернень народних депутатів України, депутатів місцевих рад;
  • Забезпечення доступу до публічної інформації, розпорядником якої є відділ;
  • Інформування населення про стан здійснення визначених законом повноважень;
  • Здійснення повноважень, делегованих органами місцевого самоврядування;
  • Організація роботи з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;
  • Забезпечення захисту персональних даних;
  • Здійснення інших, передбачених законом повноважень.

Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами, розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями та рішеннями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), розпорядженнями Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, іншими нормативними документами відповідних органів законодавчої та виконавчої влади, Регламентом адміністрації та положенням про відділ.

Версiя для друку

Адміністративні послуги

United24

Корупція має бути помічена