Управління Державної казначейської служби України у Солом`янському районі м. Києва повідомляє про набрання чинності Постанови КМУ від 18.02.2016 № 151.
Даною Постановою з метою здійснення верифікації інформації, поданої фізичними особами для нарахування та отримання соціальних виплат, пільг, субсидій, пенсій, інших виплат, що здійснюються за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, коштів Пенсійного фонду України, фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування затверджено «Порядок взаємодії Міністерства фінансів, органів Державної казначейської служби та установ, які здійснюють виплати пільг, субсидій, інших соціальних виплат, під час перерахування таких виплат».
Для перерахування коштів на здійснення соціальних виплат установи, які здійснюють такі виплати, подають до органів Казначейства платіжні доручення разом з реєстром виплат в електронному вигляді за формою згідно з додатком 1 та зведеним реєстром виплат у паперовому вигляді за формою згідно з додатком 3 вищезазначеного «Порядку…». Електронний реєстр має формат назви файлу, зазначеного у додатку 2 «Порядку…».
У разі відсутності реєстру виплат або невідповідності його формату назви файлу, платіжне доручення повертається органами Казначейства установі, яка здійснює соціальні виплати, без виконання.