1. Типова інструкція з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності (далі - Інструкція) розроблена відповідно до вимог законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", постанови Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 року Н2 1242 "Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади", наказу Міністерства юстиції України від 12 квітня 2012 року № 578/5 "Про затвердження Переліку типових документів, що створюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів", зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 17 квітня 2012 року за № 571120884.
2. Інструкція встановлює загальні вимоги щодо документування управлінської інформації, організації роботи з документами та перелік типових документів, що обов'язково створюються під час діяльності загальноосвітніх навчальних закладів із зазначенням строків зберігання.
3. Дотримання вимог і рекомендацій щодо порядку здійснення документування, встановлених цією Інструкцією, є обов'язковим для всіх працівників загальноосвітніх навчальних закладів.
Працівники, прийняті на роботу, повинні бути ознайомлені з вимогами Інструкції та виконувати їх.
4. Державний нагляд (контроль) за виконанням вимог цієї Інструкції здійснюють Державна інспекція навчальних закладів України та центральні органи виконавчої влади, орган виконавчої влади Автономної Республіки Крим у сфері освіти, місцеві органи управління освітою, яким підпорядковані загальноосвітні навчальні заклади.
5. Відповідальність за організацію діловодства, зміст, якість підготовки та оформлення документів в загальноосвітніх навчальних закладах несуть їх керівники.
6.Організація діловодства в загальноосвітніх навчальних закладах покладається на спеціально призначену (призначених) для цього особу (осіб). Спеціально призначена особа, відповідно до покладених на неї завдань: здійснює реєстрацію та веде облік документів, організовує документообіг, формування справ, Їх зберігання, здійснює поточний контроль за своєчасним розглядом та проходженням документів в установі, забезпечує дотримання єдиних вимог щодо підготовки документів та організації роботи з ними в умовах електронного документообігу, узагальнює інформацію про документообіг, що необхідна для прийняття управлінських рішень, організовує збереження документаційного фонду та користування ним тощо.
Солом'янське районне управлління юстиції в м.Києві